tisdag 10 februari 2009

Lex nya familj!

Nu har Lex flyttat och han har lämnat ett stort tomrum här hemma. Inte så konstigt då han stannat 2,5 vecka längre än sina syskon. Man hinner fästa sig så otroligt mycket vid det små på så kort tid och Lex är så underbart charmig och duktig! Både jag och Danne fullkomligt tokälskar den lilla killen.

Det har hört av sig närmare 20st bara på honom nu dom här veckorna men inga har det känts sådär superduperbra med, förutom tjejen som hälsade på i Lördags när vi var hos mina föräldrar. Jag är så glad att hon hörde av sig så att Lex också får det hem han så väl förtjänar, gud vet annars hur länge han hade stannat här innan både jag och Danne känt oss nöjda och hur svårt hade det inte varit då att lämna honom ifrån sig. Till och med Danne fällde en tår efter han åkt!

Ska lägga upp en liten film och några bilder från tidigare idag, då jag får lite mer tid över (imorgon förhoppningsvis) så får ni se Lex sista dag här hos oss =) Men nu börjar vi bakifrån. Här är Lex med sin nya familj och vill ni följa honom i nutid så får ni göra det genom hans och matte Carros blogg här till höger!

P.s. vägde honom faktiskt idag också 1850g (ifall ni är nyfikna) D.s.

Inga kommentarer: